Assalamualaikum ila ikhwah wa akhowat sekalian..Ahlan wasahlan ke blog Langkahku di bumi Illahi.Semoga bermanfaat.Mulakan sesuatu dengan Bismillah dan akhirinya dengan Alhamdulillah. (^_^)

*Kalau rasa terganggu, boleh pausekan disini *

Pages

Thursday 4 October 2012

Hari ini secara rasminya...

بسم الله الرحمن الرحيم

 Assalamualaikum..

Hari ini secara rasminya,bersaksikan Bks 2.1 Fsu,satu kelas dah tahu bahawa saya bukan lagi pelajar Fakulti Sains dan Teknologi.Semuanya berlaku secara kebetulan tanpa dirancang.

Hari ini merupakan hari pertama kelas kami bersama Ustazah muda lagi comel,Ustazah Farhain.Ustazah minta pandangan kami semua berkenaan pertukaran waktu kelas disebabkan hal yang tidak dapat dielakkan.Apabila ada yang mencadangkan kelas diadakan pada waktu dan hari tertentu,*oppss… clash with my new tutorial timetable! Kawan-kawan pun bagitahu ustazah yang waktu di cadangkan tadi tidak sesuai berikutan betindan dengan jadual saya.Ada yang tercengang. “Eh..mana ada kelas masa tu”.Dan saat itu,terbongkarlah sudah bahawa saya sebenarnya telah membuat pertukaran kos dan permohonan itu diluluskan lebih kurang 2 minggu yang lepas.Ada kawan macam terasa sebab mereka tidak dimaklumkan terlebih awal.Memang rasa bersalah yang teramat tapi saya memang tiada kekuatan untuk memberitahu.Ya..Saya sangat sayang dengan kawan-kawan saya dan paling penting,saya sangat sangat sayang dengan untuk meninggalkan dunia sains..Sayang sangat..
Dan secara rasminya saya umumkan di group BSC3 berkenaan ini.

Assalamualaikum..
mmandangkan semua yg hadir kelas td dah tau,so nk umum secara rasmi kat sini..Ak bkn lg student fst.maaf sbb xbagitau korang sume. Sebenarnya 2 minggu lps lg dapat surat pertukaran kos,diluluskan ke fpbu..*Tapi jangan aim ak pandai arab.Ak mmg down arab ni..sbb tu nak belajar..n bkn x nak bgtau korang pasal ni..cuma xsanggup sbb korang sangat happening dan terbaik! he2..anyway,tutorial bahasa still dgn BSC3..Berat hati nak tinggalkan dunia sains sebenarnya tp mungkin ni yg terbaik untuk ak… Sekali lagi mintak maaf sbb lambat bgtau korang sume..
Do pray for me for the best!
  Asifi...(praktis ckp arab.hehe)

Feedback dari kawan-kawan membuatkan hati terasa lebih berat untuk meninggalkan mereka.Dengan kata-kata semangat serta usikan dan gurauan mereka..Mereka sangat baik.Ya..Saya menyenangi mereka.

Apa-apa pun,ini pilihan saya.InsyaAllah pilihan terbaik.Saya akan berusaha menjadi yang terbaik!
*Do pray for me wahai sahabat-sahabatku.
Selamat Berjaya juga kepada semua.Student Medic,dentist,sc tech,syariah,kepimpinan pengurusan,Arabic n communication,quran sunnah,Ekonomi n muamalat..Senang-senang,semua yang bergelar "Tholibul ilm"......All the best! 


sEbArKaN kEbAiKaN(^_^) ~Semoga Allah Sayang Dan Redha Dengan Kita!~

6 comments:

  1. sedih...:(

    indahnya ukhwah ,walaupun ianya bru terjalin:))

    p/s:chaiyok!i know u can do it...good luck dear:))

    ReplyDelete
  2. u..apsal xtulis name u? nasib baik i tau sape..hehe..
    ye la..sedih sangat..singkatnya masa perkenalan yg terjalin tapi terasa macam dah lama..semoga kekal sampai ke akhirnya...
    good luck too =)

    ReplyDelete
  3. hehee...sja la nk test power ,boleh kenai ka dak tanpa nma !hee...:)

    dah lain2 kos pun,kta still boleh buat semua bnda sama2 lg kn..kn..kn..

    ReplyDelete
  4. mesti!!! kita kan kembar tak seiras..apa yang boleh dilakukan,kita harungi sama-sama!...
    (^_^)

    ReplyDelete